Dalsi verbatim prostredi

Ladislav Bitto geoflabi at savba.sk
Thu Dec 3 08:42:39 CET 1998

> Dobry den,
> chtel jsem si udelat vlastni makro na vlozeni zdrojoveho souboru v PERLu tak,
> by se vsechny znaky zobrazily tak, jako v normalnim textovem modu a aby se
> kazda mezera zobrazil a kazdy radek i prazdny byl zvlast zobrazen. Vim, ze
> jsou v TBN i v TeXBooku priklady. Obe knihy jsem prosel: v TBN jsem zkousel
> nacist soubor pomoci makra skoro na zacatku, ktere slouzi ke zpracovani
> seznamu zaku a jejich znamek; zde se mi ale nepodarilo rozchodit, aby se
> zobrazovali pocatecni mezery na radku a prazdne radky. Dale jsem nasel makro
> [...]

ja som to tiez potreboval, ale isiel som nato inac. Nemal som cas (priznam
sa, ze ani chut) nastudovat, ze ako to urobit v TeX-u, tak som za par minut
napisal programecek, ktory da subor do pozadovaneho tvaru. Potom to prelozim
TeX-om a vypisem. Takto sa mi napr. podarilo vypisovat s TeX-om (cez
verbatim) aj velmi krkolomne vystupy (tabulky) z CLIPPER-u, zvisle a
vodorovne ciary bez medzier. Keby som isiel nato priamo cez TeX, tak by som
sa asi zamotal.

Ked nam to staci, niekedy je rychlejsia cesta oklukou.

Zdravi
               Ladislav Bitto