Dalsi verbatim prostredi

Zdenek Wagner wagner at beba.cesnet.cz
Wed Dec 2 18:37:50 CET 1998

On Wed, 2 Dec 1998, Robert Wolf wrote:

> Date: Wed, 2 Dec 1998 15:28:06 +0100
> From: Robert Wolf <wolfro00 at pf.jcu.cz>
> To: cstex at cs.felk.cvut.cz
> Subject: Dalsi verbatim prostredi
>
> Dobry den,
> chtel jsem si udelat vlastni makro na vlozeni zdrojoveho souboru v PERLu tak,
> by se vsechny znaky zobrazily tak, jako v normalnim textovem modu a aby se

V LaTeXu lze s vyhodou pouzit \verbatiminput. To je definovano
(tusim) ve vrbinput.sty, coz je soucasti baliku verbatim. Pak
pisete

\verbatimunput{some.file}

a chova se to stejne, jako by obsah some.file byl vlozen mezi
\begin{verbatim} a \end{verbatim}. Navic je to do znacne miry
konfigurovatelne, takze muzete snadno docilit mnohem vice, nez
pozadujete.

> [...]
> chybu pri pouziti toho makra. Je potreba si vytvorit soubor se jmenem
> maketree.pl nebo si prejmenujte ten nazev.
>
> No, jestli mi dokazete poradit, proc to nechodi, budu rad. Asi tam budou mozna
> nejake veci delane krkolomne, napr. definuji mockrat \catcode pro specialni
> znaky, co by slo pomoci \dospecial, ale takhle mam prehled a potrebuju to
> delat postupne. Ale na ostatni veci me muzete upozornit, ale hlavne ten
> \inaccessible??
>
> Dekuji za odpovedi.
>
> P.S.: jestli jsou tu nejake preklepy, tak prominte, je mi zima a chvatam :-))

Zdenek Wagner

E. Hala Laboratory of Thermodynamics,
Institute of Chemical Process Fundamentals
of the Academy of Sciences of the Czech Republic
e-mail: wagner at mbox.cesnet.cz  or  wagner at icpf.cas.cz

Local editor of the Bulletin of the Czech and Slovak TeX Users Group,
member of the CSTUG board
e-mail: Zdenek.Wagner at cstug.cz  or  bulletin at cstug.cz  or  zpravodaj at cstug.cz

Member of Czech OS/2 Users Group (http://cs.felk.cvut.cz/~kunaa/)

see also http://www.icpf.cas.cz/wagner/