(ne)tisk PDF (Re: komiks v pdf)

Bohumil Chalupa bochal at apollo.karlov.mff.cuni.cz
Thu Dec 3 20:32:34 CET 1998

On Thu, 3 Dec 1998, arnost wrote:

> Je to pravda,  ale  je otazkou, zdali bude mozna takovy software
> beztrestne prodavat a provozovat.

Pokud nebude PDF do te miry otevreny format, aby bylo mozne (realne
i dovolene) napsat pro nej vlastni prohlizec pod GPL, nema cenu ho
podporovat (ba naopak).  Pokud to mozne bude, muze si kazdy uzivatel
onen prohlizec prelozit bez blokovani tisku a kopirovani.

Z. Wagner se zminoval o Ghostscriptu 5.5. Jak ten je na tom po teto
strance? Asi se zatim malokdo setkal s ,,blokovanymi`` dokumenty. :-)

BoChal.