cslatex a web2c a ps

Josef Krob jokr at mrakoplas.phil.muni.cz
Mon Aug 24 14:34:26 CEST 1998

Dobry den,

nainstaloval jsem do Windows NT LaTeX z TeX Live 3, doplnil o cslatex
J. Snajdra a

pri pouziti

\usepackage[T1]{czech}
\usepackage[cp1250]{inputenc}
\usepackage{palatino}

to zacne (snad nevyznamnym) upozornenim:

LaTeX Warning: You have requested package `czech',
               but the package provides `czech.sty'.

dale to pokracuje

LaTeX Font Info:    Font shape `T1/ppl/bx/n' in size <20.74> not
available (Font)              Font shape `T1/ppl/b/n' tried instead on
input line 12.

a pak je to plne

Overfull \hbox (2.94307pt too wide) in paragraph at lines 10--21
\T1/ppl/m/n/10  gionál-ních epis-te-mologií zabý-va-jících se
os-o-bitými zvlá˛t -nos-tmi jed-

Bez parametru T1 to deli spravne, ale zase nepouzije ps fonty  dvips
vnuti cm fonty. Pri tvorbe formatu jsem pouzil initex ec.ins,  jak je
doporucovano.

Vysledek je, ze bud mam ceske deleni, ale nemohu pouzit ps fonty
(protoze stale cosi neni zcela OK
a) IL2+neco.fd chybi
b) kdyz ho dodam z cstexu, tak zase neni font a kdyz ho zkopiruji
opet z disribuce cstexu tak zase neni a nevic cheksum does'nt match),
nebo mam ps fonty, ale neumi to cesky delit. Jak dosahnout v
dane konfiguraci (NT, web2c, cslatex) obojiho?

Zdravi

           Josef Krob | Josef.Krob at cstug.cz, jokr at phil.muni.cz
Katedra filosofie     | http://www.phil.muni.cz/~jokr
Filosoficka fakulta   |   Filosofie a kosmologie
Masarykova universita |   TeX ve Windows
Dept. of Philosophy   | http://www.phil.muni.cz/fil/
Faculty of Arts       |   Slovnik ceskych filosofu
Masaryk University    |   Ze zivota katedry, syllaby, ...