LaTeX: template pro pisemku - help...

Antonin Strejc STREJC at vc.cvut.cz
Tue Apr 28 11:16:06 CEST 1998

Petr Prikryl pise:

>Funguje to! Ale pripada mi to z programatorskeho hlediska jako
>skrabani za uchem pres hlavu. Neda se nejakym sikovnejsim zpusobem
>otestovat, jestli jiz ma reference definovanou hodnotu?

To je vec osobni natury. Ja, kdyz se mi podari problem vyresit
takovymito tremi kratickymi radky, uz obvykle dalsi reseni nehledam.
Funguje to, to je hlavni. Je to urcita profesionalni deformace.
Mym pracovistem totiz proplouvaji denne desitky stranek, ktere je
treba formatovat, a obvykle neni cas si s jednim makrem hrat dve
hodiny. Takze netvrdim, ze neni jineho reseni...

Podobny nazor mam na drive zmineny "mix" LaTeXovych a plainovych
prikazu. Kdyz to dela, co ma, nevadi mi to a jdu dal.

>Uvitam namety na upravy, a to hlavne ze strany puristu,
>kteri TeX ovladaji do te miry, ze by to pak mohlo vypadat i pekne.

Jak jsem zminil, jedna vec je purismus, druha cas na hrani :-).

>S pozdravem
>              Petr

Uspesne formularovani preje
Antonin Strejc

Ing. Antonin Strejc                            Phone: +420-2-24352938