PS->EPS->PS problem

Jiri Zelinka zelinka at math.muni.cz
Mon Apr 27 23:01:49 CEST 1998

> Preji dobry den,
>
> potrebuji zakomponovat do TeXovskeho dokumentu obrazek (inzerci),
> ktery jsem obdrzel vysazeny ve Wordu. Jelikoz zadavatel trva na dodane
> uprave a ani mne se moc nechce to presazet (nastesti to vypada docela
> prijatelne a tlaci me cas), zvolil jsem nasledujici postup:
>
> 1. Otevrel jsem to ve Wordu 97, udelal tisk do souboru (s pouzitim
>    nainstalovaneho ovladace PS tiskarny Tektronix Phaser 550).

atd.

> Neresil jste jiz nekdo tento problem?
> Diky za jakekoliv rady.
>
> S pozdravem
> Antonin Strejc
>
> ------------------
>
> Aladdin Ghostscript 5.03 (1997-8-8)
> Copyright (C) 1997 Aladdin Enterprises, Menlo Park, CA.  All rights
> reserved.
> This software comes with NO WARRANTY: see the file PUBLIC for details.
> Displaying DSC file H:/APP/W98/BUL982/Pokus.ps
> Displaying page 1
> Unrecoverable error: rangecheck in .installpagedevice
> [...]
Mam takovy dojem, ze podobny problem jsem uz resil a ze mi tenkrat
poradil pan Wagner. Chyba byla v tom, ze v EPS zustaly nektere
prikazy, ktere tam nemaji co delat (viz. help pri prevodu). Myslim,
ze tenkrat mi pomohlo odpoznamkovat rucne vsechny prikazy
installpagedevice (bylojich jen par), u ktereho Vam to taky havaruje.
Ale je to bez zaruky, nepamatuji se presne.

Nektere ovladace pro PS tiskarny taky nabizeji moznost tisk do EPS,
ale spatne se to v tech nabidkach hleda.

Jiri Zelinka