PS->EPS->PS problem

Antonin Strejc STREJC at vc.cvut.cz
Mon Apr 27 18:21:01 CEST 1998

Preji dobry den,

potrebuji zakomponovat do TeXovskeho dokumentu obrazek (inzerci),
ktery jsem obdrzel vysazeny ve Wordu. Jelikoz zadavatel trva na dodane
uprave a ani mne se moc nechce to presazet (nastesti to vypada docela
prijatelne a tlaci me cas), zvolil jsem nasledujici postup:

1. Otevrel jsem to ve Wordu 97, udelal tisk do souboru (s pouzitim
   nainstalovaneho ovladace PS tiskarny Tektronix Phaser 550).

2. Vyprodukovany ps soubor jsem otevrel v GSview (vse v poradku),
   a udelal konverzi "PS to EPS".

3. Vznikly eps soubor jsem otevrel v GSview, zobrazil a vytiskl ok.

4. Zakomponoval jsem eps soubor do TeXovskeho dokumentu pomoci maker
   epsf, prelozil (opet v poradku, udelal se prazdny box pozadovanych
   rozmeru).

5. dvi soubor jsem prelozil pomoci dvips (bez chybovych hlasek),
   pouzivam dvips32.exe verze 5.58.

6. Vysledny ps soubor uz nejde tisknout ani otevrit pomoci gs, dava
   to hlasku, kterou uvadim na konci.

Vim, ze prevod PS->EPS je choulostivou zalezitosti a ne vzdy to
projde. Kdyz se mi ale podarilo eps vyrobit a vytisknout, myslel jsem
si, ze uz je vyhrano. Takhle spis podezrivam dvips (stara verze?).

Neresil jste jiz nekdo tento problem?
Diky za jakekoliv rady.

S pozdravem
Antonin Strejc

------------------

Aladdin Ghostscript 5.03 (1997-8-8)
Copyright (C) 1997 Aladdin Enterprises, Menlo Park, CA.  All rights
reserved.
This software comes with NO WARRANTY: see the file PUBLIC for details.
Displaying DSC file H:/APP/W98/BUL982/Pokus.ps
Displaying page 1
Unrecoverable error: rangecheck in .installpagedevice
Operand stack:
    --nostringval--  --nostringval--

--- Begin offending input ---
d%%EndDocument @endspecial eop
--- End offending input ---
file offset = 0
gsdll_execute_cont returns -15

Ing. Antonin Strejc                            Phone: +420-2-24352938