Divne linky v PS

Stanislav Hledik hle10uf at axpsu.fpf.slu.cz
Fri Apr 24 13:35:25 CEST 1998

On Fri, 24 Apr 1998, Jiri Osoba wrote:

> Co jsem s tim experimentoval, tak je problem v tom, ze sazba je sice
> na A4 (vyska 297mm), ale hyperlinky jsou udelany na (letter) - 11in,
> neboli 279.4mm. A protoze TeX ma bod (0,0) vlevo nahore, zatimco
> PostScript vlevo dole, tak vznika tech 17mm. Avsak jiz jsem
> nezjistil, cim to je a jak to opravit. [...]
> Predpokladam nastaveni nejakych parametru v dviPS.

Taky mi mezitim doslo, ze umisteni hyperlinku ignoruje nastaveni A4 v
config.ps a pouziva letter. Nevite nekdo, kde by se to dalo zmenit? V
hps.pro nebo je treba prekompilovat dvips?

Bohuzel mam jen .dvi, takze nemohu pouzit pdftex. BTW, daji se nekde sehnat
binarky pro MSDOS / OS/2 ?

S.H.

Stanislav Hledik <hle10uf at fpf.slu.cz>   ftp://node.fpf.slu.cz/hledik
Deptartment of Physics
Faculty of Philosophy and Science
Silesian University
Bezrucovo nam. 13                            Phone: +420 653 684 292
746 01  Opava, Czech Republic                  Fax: +420 653 216 948