Divne linky v PS

Jiri Osoba osoba at vyvoj.jablotron.cz
Fri Apr 24 08:02:16 CEST 1998

On 23 Apr 98 at 20:52, Stanislav Hledik wrote:

> Dobry den,
>
>     muzete mi prosim nekdo vysvetlit, v cem je pricina, ze mi dvihps s
> parameterm `-z' (v. 5.76) generuje PostScript s odkazy sice funkcnimi,
> avsak posunutymi dolu o cca 17mm?

Co jsem s tim experimentoval, tak je problem v tom, ze sazba je sice
na A4 (vyska 297mm), ale hyperlinky jsou udelany na (letter) - 11in,
neboli 279.4mm. A protoze TeX ma bod (0,0) vlevo nahore, zatimco
PostScript vlevo dole, tak vznika tech 17mm. Avsak jiz jsem
nezjistil, cim to je a jak to opravit. Ale abych pravdu rekl, tak
jsem po tom moc intenzivne nepatral, protoze to byl z me strany
jen takovy pokus, na hyperlinky normalne pouzivam pdfTeX.
Predpokladam nastaveni nejakych parametru v dviPS.

Jiri.