divny vysledek

Stepan Kasal kasal at matsrv.math.cas.cz
Thu Apr 23 18:59:34 CEST 1998

On 17 Apr 1998 09:08:07 +0200, Josef Tkadlec wrote:
> Zrovna tento tyden se mi stal jeste drastictejsi pripad - do sirky 18 cm
> jsem chtel umistit sedm obrazku, kazdy o sirce 1000 jednotek (abych
> pri zadavni na 3 platne cifry mohl pouzivat cela cisla). Po poskladani
> vysledek uletel skoro o 1 cm (relativni chyba skoro 4 %).

Dobry den,
  prilis si nedovedu predstavit, jak lze neceho takoveho docilit a ma
podezrivava dusicka v tom vidi spise sedm mezer nez zaokrouhlovaci chybu.
  I kdyby Vas kod byl zalozen na tech jednotkach, takze byste dostal po
poskladani chybu 7000*0.5sp, tak se mi tomu nechce verit.  Porad mame
chybu "jen" sestnactinu pt, coz je jiste mene nez 0.1mm.

					Stepan Kasal