CSTeX pro web2c 7.2 -- annonce (very LONG)

Petr Olsak olsak at math.feld.cvut.cz
Tue Apr 21 09:26:18 CEST 1998

On Mon, 20 Apr 1998, Pavel Mach wrote:

> Dobry den,
> velice se omlouvam, jestli je jiz problem vyresen, ale nemel jsem moznost
> sledovat posledni vyvoj.
>
> V soubory README.web2c-7.2 ze dne 27.3.98 (autor Petr Olsak) se doporucuje
> v oddile pro konfiguraci dvips tento postup:
>
> $ cd .../texmf/dvips
> $ cp .../src/texk-7.2/dvipsk/psfonts.map .
>
> Ovsem v adresari .../texmf/dvips/base jiz existuje jiny soubor
> psfonts.map, na ktery odkaze program kpsewich.
> Nevim, zda je to nejaky zamer ci preklep. Jiste vsak je, ze pote co jsem
> [...]

Je to preklep, vychazejici z toho, ze v kazde nove verzi je jina koncepce
adresaru, coz se me osobne velmi nelibi. Tedy, psfonts.map najdeme v:

texmf/dvips/            pro verzi 7.0
texmf/dvips/base/       pro verzi 7.2

Kde ho budeme hledat ve verzich 7.3, nebo 7.4 je zatim ve hvezdach.

Dale "make install" pro verzi 7.0 nepremisti psfonts.map a musi se to
udelat rucne, zatimco ve verzi 7.2 se psfonts.map automaticky premisti
z texk-7.2/dvipsk/psfonts.map do texmf/dvips/base/ a rucni zasah neni
potreba. Proto jsem vyse zminene radky z README.web2c-7.2 podle
Vasi spravne pripominky vyhodil.

Petr Olsak