CSTeX pro web2c 7.2 -- annonce (very LONG)

Pavel Mach mach at utia.cas.cz
Mon Apr 20 20:13:08 CEST 1998

> Skriptik maketexpk vyvola k vygenerovani pkcek z pfb zdroju
> program gsftopk. Aby nevolal Metafont, ale tento program, musi byt v
> texmf/dvips/base/psfonts.map radek podobny tomuto:
>
> rpncri   NewCenturySchlbk-Italic
> Petr Olsak

Dobry den,
velice se omlouvam, jestli je jiz problem vyresen, ale nemel jsem moznost
sledovat posledni vyvoj.

V soubory README.web2c-7.2 ze dne 27.3.98 (autor Petr Olsak) se doporucuje
v oddile pro konfiguraci dvips tento postup:

$ cd .../texmf/dvips
$ cp .../src/texk-7.2/dvipsk/psfonts.map .

Ovsem v adresari .../texmf/dvips/base jiz existuje jiny soubor
psfonts.map, na ktery odkaze program kpsewich.
Nevim, zda je to nejaky zamer ci preklep. Jiste vsak je, ze pote co jsem
udelal v adresari .../texmf/dvips/base link psfonts.map -> ../psfonts.map,
prohlizeni dokumentu s PS fonty zacalo fungovat.

Jeste jednou se omlouvam, pokud nosim drivi do lesa.

		S pozdravem Pavel Mach.

                                                                Pavel Mach
                                                          mach at utia.cas.cz