Graficky editor pod DOSem?

Lubos Kloc kloc at ipm.cz
Wed Apr 15 09:17:29 CEST 1998

Jan Liska wrote:

> Pomozte, prosim;
>
> shanim rozumny graficky editor pro emTEX pro DOS, ve kterem bzch mohl
> kreslit jednoduche nacrtky, pricemz vystup by byl idealne do metafontu.
> XFIG chodi pod linuxem, TeXcad pise vystup v LaTeXu, stejne tak Ipe... Co

Existuje soubor PLAINCAD.TEX, ktery umoznuje pouziti LaTeXovskych
prikazu
prostredi picture i v plainu. Muzete tak pouzit TeXcad, nebo i gnuplot a
radu dalsich moznosti. Pokud Vam vyhovuje TeXcad, napiste a ja Vam
soubor obratem poslu.
   Krome toho lze pouzit jakykoliv vektorovy editor obrazku, ktery je
schopen
exportovat do HPGL (a to je prakticky kazdy). Program pro prevod z HPGL
do
TeXovskeho prostredi picture je rovnez k dispozici a funguje spolehlive.
Sam
jsem timto postupem zaradil do plainovskych textu spousty obrazku, dokud
jsem jeste
pracoval pod DOSem.

.
Lubos Kloc