problem asi s GFtoPK

Jaromir Kuben kuben at scova.vabo.cz
Tue Apr 7 12:49:14 CEST 1998

> Dobry den,
>
>     delal jsem si nejake "male" obrazky v metafontu. Udelal jsem si
> obrazek, ktery ma 20 vrcholu a 75 hran. Kdyz si dam View a necham si
> onen font prekompilovat vyskoci po projeti metafontem chyba:
> Fatal error 2207: font file 'dipl.pk' ended prematurely.
>
>     Myslim, ze pred timto ohlasi program GFtoPK chybu:
> Ran out of internal memory for row counts.
>
>     Co s tim mam delat?
>
>     Kdyz zmensim pocet hran na 50, tak vse funguje uspokojive ...
>
>     Predem dekuji za odpoved(i).
>
>     (S)mejte se krasne ...

> [...]

Problem je skutecne v gftopk. Potreboval byste "vetsi" verzi. Jednu
takovou jsem ziskal a jednu vyrobil a kdysi dal na ftp.fi.muni/pub/tex/local.
Ale nemohu to tam najit. Jeste vetsi je k dispozici pro OS/2, pod unixem si
muzete ze zdroje prelozit "libovolnou" velikost.
Jinak Vam ale doporucuji prejit na metapost. Syntaxe je z vetsi casti
stejna, ma vice moznosti a podobne problemy Vam odpadnou.
Pokud byste nutne potreboval tu vetsi DOSovskou verzi, napiste mi,
poslal bych Vam ji.

Zdravi
       Jaromir Kuben
       kuben at scova.vabo.cz