Instalacia cstexu

Nathan L. Cutler livingston at pha.pvtnet.cz
Sun Apr 5 10:58:32 CEST 1998

On Fri, Apr 03, 1998 at 04:59:05AM +0100, Michael ARBET wrote:
> Obidva postupy som niekolko razy opakoval s pripadnymi mensimi obmenami,
> ale bez uspechu.
>
> Planujem preinstalovat Debian na novu verziu, pomoze to, alebo prinesie
> nove problemy? Ti, co maju hamm, by mohli vediet.
>
> Zrejme mi chybaju aj nejake elementarne znalosti. Kde by som napr.
> nasiel popis suborov a adresarov TeX-u? Mam pocit, ze pre pochopenie a
> spravne nainstalovanie je to dost dolezite. Ako vravim, doteraz som
> pisal tie hruzy ako \'a a o makkom t,d,l ani nehovorim. Vyzeral som s
> tym sice pred kolegami ako nejaky guru, ale predsa len radsej budem
> [...]

Zminene .deb baliky od Milana Zamazala opravdu funguji, patri mu veliky dik
(alespon ode mne).

Jedu hamm a mam:
  tetex-base  0.4pl6-5
  tetex-bin   0.4pl8-4
  tetex-doc   0.4pl6-1
  tetex-extra 0.4pl6-4

Ale melo by to fungovat i s novejsimi verzemi.

--
Nathan L. Cutler <livingston @ pha.pvtnet.cz>    tel.:   ++420-311-671160
Livingston Professional Translations (CZ-ENG)    fax:    ++420-311-671159