Instalacia cstexu

Milan Zamazal pdm at informatics.muni.cz
Fri Apr 3 16:18:06 CEST 1998

>>>>> "MA" == Michael ARBET <mich at army.sk> pise:

    MA: Planujem preinstalovat Debian na novu verziu, pomoze to, alebo
    MA: prinesie nove problemy? Ti, co maju hamm, by mohli vediet.

    MC: Pro Debian vytvoril nejake .deb baliky s ceskym TeXem (pokud
    MC: vim, neni to csTeX tak, jak je nabizen na math.feld.cvut.cz)
    MC: Milan Zamazal. Lze to nalezt na
    MC: ftp://ftp.muni.cz/pub/linux/localization/cstex-debian/.
    MC: Neuzivaje Debian, nezkousel jsem to, ale zakladni veci (csfonty,
    MC: ...) tam jsou.

Co jsem slysel a zkousel, tak to funguje. :-)
Navic tyto baliky patrne v brzke dobe prevezme nekdo jiny, takze lze
v budoucnu ocekavat spise zmeny k lepsimu.  Pokud se podari uspesne
vyresit copyrightove problemy, stanou se tyto baliky samozrejme
regulerni soucasti Debianu.

Milan Zamazal

--
Abych take prispel svym dilem k pocitacove katastrofe ohlasene na 1. 1. 2000,
prestanu od toho dne vsechny sve cesky psane zpravy konvertovat do ASCII.