Instalacia cstexu

Ladislav Bitto geoflabi at savba.sk
Fri Apr 3 09:53:16 CEST 1998

> Zrejme mi chybaju aj nejake elementarne znalosti. Kde by som napr.
> nasiel popis suborov a adresarov TeX-u? Mam pocit, ze pre pochopenie a
> spravne nainstalovanie je to dost dolezite. Ako vravim, doteraz som
> pisal tie hruzy ako \'a a o makkom t,d,l ani nehovorim. Vyzeral som s
> tym sice pred kolegami ako nejaky guru, ale predsa len radsej budem
> clovek. A word nechcem!!!! Hilfe!!!

nato, aby ste tie "hruzy" nemuseli pisat ani nepotrebujete cstex. Nato staci
volajaky dobry editor. Ked ich strpite na obrazovke, tak premapovat klavesy,
aby napr. po stlaceni 8 napisal \'a, po 9 napisal \'\i.....
Ked ich nestrpite na obrazovke, tak premapovat tak, aby po 8 napisal iba
jeden znak a to dlhe a.... Potom staci maly programecek (takych je fura),
ktory Vam pred prekladom to da do stareho kodovania.

No ale cstex je cstex.

Zdravi
            Ladislav Bitto