dvips sectioning

Jaromir Kuben kuben at scova.vabo.cz
Thu Sep 25 15:41:15 CEST 1997

> Domnivam se, ze toto opravdu neni zavisle na platforme.
>
> Dvips cleni soubor tehdy, pokud si to dobre pamatuji, kdyz si spocte,
> ze naroky na pamet tiskarny prekroci uvedenou hodnotu v parametru m.
> Kolik ma tiskarna pameti si kazdy muze zjistit testem uvedenym v
> dvips.dvi. Fonty tam opakuje proste proto, ze ze vsechny se mu tam
> nevejdou, takze vzdycky stare smaze a nove nahraje.
>

> Ondrej Koala Vacha
> Czech and Slovak TeX User Group
> Masaryk University, Faculty of Informatics, Brno
> e-mail: secretary at cstug.cz, Ondrej.Vacha at cstug.cz

Tento parametr mozna s uvedenym problemem souvisi, nicmene se domnivam,
ze na platforme to zavisi. Dukazem je, ze vyse zmineny dvips32.exe
(momentalne mam verzi 5.74) se chova s naprosto stejnymi konfiguracnimi
soubory zcela jinak v DOSu a OS/2. Soubor, ktery je v DOSu "rozteckovan"
do mnoha sekci, casto v OS/2 projde v jednom kusu. Pritom vse je
provozovano na stejnem pocitaci, tj. totez mnostvi pameti atd.

Bohuzel i zde je to nekdy rozdeleno. Nedavno jsem delal skripta asi
120 stran, bitmapove fonty 600 DPI a asi 65 obrazku v metapostu a bylo
to bez sance (i na 300 DPI; navic zde nejde pouzit parametr -a, ktery
obcas pomuze, protoze z neznamych duvodu chybi nejake znaky ve fontech;
asi dojde k nejake kolizi s fonty, ktere jsou pouzity v obrazcich a
tudiz rovnez nacitany).
Zajimalo by mne, jaka je situace u unixovych verzi dvips.

     Jaromir Kuben