dvips sectioning

Antonin Strejc STREJC at vc.cvut.cz
Wed Sep 24 12:57:47 CEST 1997

Petr Prikryl pise:

>Mozna by to chtelo upresnit, jakou distribuci TeXu a v jakem
>prostredi pouzivate. Ja momentalne pouzivam emTeX/csTeX a v nem
>dodavane dvips nejspis generuje "spravne" PS -- prinejmensim
>jsem s tim nikdy nemel sebemensi problem. Normalne to zobrazuji
>pomoci GSview/Ghostscript pro Windows a po pretazeni do Unixu
>si tisknu booklets vyrobene pomoci psnup a psselect.
>
>Mozna je zavada pouze v onom dvips.

Je to verze 5.58 ve variante dvips32.exe provozovana v prostredi
Olsakova mnu v CSTeXu pro DOS. Omlouvam se, ze jsem to neuvedl hned,
ale vubec me nenapadlo, ze by to mohla byt vec, ktera je zavisla
na konkretni implementaci (platforme).

Samozrejme, ze mi to s jinymi dokumenty take normalne chodilo a chodi,
to bych se ozval uz drive. Problem nastava jen tehdy, pokud je treba
vkomponovat do ps souboru vetsi mnozstvi bitmap (pk-fontu).

Jednak je neprijemne, ze se hexadecimalni popisy fontu opakuji na
zacatku kazde sekce, cimz ps soubor zbytecne narusta, a jednak to,
ze se pouzivaji jine komentare zacatku stran, jak jsem popsal.
Abych se priznal, zatim jsem vubec nepochopil filozofii takovehoto
cleneni ps souboru.

Napadlo me zkusit ty komentare prepsat pomoci funkce editoru
Najdi/Nahrad, ale jedna se o 4MB ps soubor, tak si na to mozna
napisu nejaky filtr, abych to vyzkousel.

Nicmene, zajima me, jak by se to dalo resit nejakou cistsi metodou.
Nejprve tedy zkousim ziskat uspokojive vysvetleni na tomto listu,
nepodari-li se, zaslu dotaz Tomovi Rokickimu.

S pozdravem
Antonin Strejc

Ing. Antonin Strejc                            Phone: +420-2-24352938