Opravte nekdo distribuci emTeX/csTeX (Re: Problem s generovanim fontui...)

Petr Olsak olsak at math.feld.cvut.cz
Wed Sep 24 09:23:33 CEST 1997

On Tue, 23 Sep 1997, Petr Prikryl wrote:

> Nevim, kdo presne udrzuje cast distribuce emTeX/csTeX, ktera obsahuje
> zdrojove texty pro METAFONT, ale mam pocit, ze by bylo dobre zminene
> archivy obcerstvit. S pripadem "division by zero" jsem se jiz setkal
> pri instalaci na domacim pocitaci v situaci, kdy jsem si nepritahl
> i fonty v souborech *.fli. Jednalo se o bezne texty bez matematiky.
> Resil jsem to tak, ze jsem si nakonec ty FLI nahral, ale asi to neni
> systematicke.
>
> Shrnuti: opravte nekdo distribuci emTeX/csTeX ve smyslu obcerstveni
> zdrojovych textu pro METAFONT, prosim. Nebo je to vylozene chyba na
> [...]

Dekuji za upozorneni na zavadu v CSTeXu pro DOS (i kdyz podle meho nazoru
ponekud hlucne upozorneni). Dnes jsem zavadu odstranil.

Drive jsem se k problemu nedostal, protoze jsem nemel k dispozici
DOSitko, tj. strojecek nebo emulatorek, kde bych vyzkousel CSTeX
pro DOS. Na UNIXu jsem zavadu nepozoroval.

Petr Olsak