Opravte nekdo distribuci emTeX/csTeX (Re: Problem s generovanim fontui...)

Petr Prikryl prikryl at dcse.fee.vutbr.cz
Tue Sep 23 13:20:15 CEST 1997

Petr Sojka (sojka at daeron.fi.muni.cz) wrote:
>"Petr Prikryl wrote:"
>: Setkal jsem se s problemem zobrazeni stazeneho dokumentu v dvi podobe.
>: Obsahuje fonty, ktere se musi vygenerovat a ono to pri tom generovani
>: skonci nejak divne.

>Aktualni verze zdroju
>(ftp://ftp.cstug.cz/pub/tex/CTAN/macros/lamstex/mf/lams4.mf)
>Zdravim
>Petr.Sojka at cstug.cz

Dekuji Petru Sojkovi za pomoc. S novymi soubory to funguje bez problemu.
Nevim, kdo presne udrzuje cast distribuce emTeX/csTeX, ktera obsahuje
zdrojove texty pro METAFONT, ale mam pocit, ze by bylo dobre zminene
archivy obcerstvit. S pripadem "division by zero" jsem se jiz setkal
pri instalaci na domacim pocitaci v situaci, kdy jsem si nepritahl
i fonty v souborech *.fli. Jednalo se o bezne texty bez matematiky.
Resil jsem to tak, ze jsem si nakonec ty FLI nahral, ale asi to neni
systematicke.

Shrnuti: opravte nekdo distribuci emTeX/csTeX ve smyslu obcerstveni
zdrojovych textu pro METAFONT, prosim. Nebo je to vylozene chyba na
strane E. Mattese?

Diky, Petr

--
Petr Prikryl (prikryl at dcse.fee.vutbr.cz)   http://www.fee.vutbr.cz/~prikryl/
TU of Brno, Dept. of Computer Sci. & Engineering;    tel. +420-(0)5-7275 218