encTeX -- moznost prekodovani vstupu pro web2c TeX

Jiri Osoba osoba at vyvoj.jablotron.cz
Tue Sep 9 08:38:19 CEST 1997

> Dobry den.
> Velmi potseila Vase zprava. Hodlam vyzkouset kokdovani cp1250 na web2cTeXu
> pod WindowsNT i kdyz jsem uz stejne presel na Linux.
> Mate k tomu nejakou dokumentaci v anglictine ci nemcine? Myslim, si, ze by
> rozhodne stalo za to, poslat Vas patch Christianu Schenkovi, autoru
> MiKTeXu, aby ho implementoval do sveho zmenoveho souboru. Zdrojove texty
> k MiKTeXu jsou komplet volne k dispozici na CTANu (nejen zdrojove
> texty, samozrejme kompletni balik).
> Kdyz jsem si zkusil v Nemecku MiKTeX nainstalovat a hrat si snim, velmi me
> [...]

Ano, MikTeX se mi taky libi, az na tu cestinu ...
Nebyl bych tak optimisticky. Kdyz jsem nekdy v dubnu prosil Schenka o
podobnou upravu, tak mi sice odpovedel "Thank you", ale nemam pocit,
ze by to tam nejakjym zpusobem zapracoval (jeste jsem nemel moznost
stahnout si 1.08 tak presne nevim, ale domnivam se, ze by se tim v
WhatsNew.txt pochlubil. Je pravda, ze tady ma jiz pripravene reseni
ktere se da pohodlne pouzit.

Dale tam bude jeden dost zavazny problem: Konzolove aplikace ve
Win32 (abych byl presny, tak mam zkusenosti pouze s Win95CZ)
pouzivaji fonty nikoliv 1250 (ve kterem nejspis bude napsan vstupni
text), ale 852 a zpravy na terminalu tak nebudou spravne kodovane.
Jinak bude interpretovan i vstup z terminalu ...

Reseni pomoci ruznych xchr a xord se mi nejevi jako nejlepsi, protoze
to pusobi i pro vystup do .logu ale hlavne do \write. A neustale
prepinat kodovani ... to by bylo prilis zavisle.

Napadaji me 2 cesty:
1. udelat TeX jako okenni aplikaci (aby to vypadalo jako rsxwin)
2. v tex.web uplatnit 2 kodovaci vektory - jeden pro soubory, druhy
pro terminal.

Jiri Osoba.
Ing. Jiri Osoba, Jablotron Ltd., Strelecka 7, CZ  466 01 Jablonec n.N
Phone/Fax: +420-428-23862             mailto:osoba at vyvoj.jablotron.cz