Chyba konfigurace MF pro FreeBSD?

Karel Horak l.209 205 HORAKK at MATH.CAS.CZ
Fri Sep 5 15:05:35 CEST 1997

> Date sent:      Thu, 4 Sep 1997 16:39:27 +0200
> Send reply to:  csTeX at cs.felk.cvut.cz
> From:           Jaroslav Klaus <J.Klaus at sh.cvut.cz>
> To:             cstex at cs.felk.cvut.cz
> Subject:        Chyba konfigurace MF pro FreeBSD?

> Uz si nevim rady. Nikdo mi zatim nikde neporadil, tak to zkousim ted zde.
> Nainstaoval jsem si TeX pro FreeBSD 2.2.2 a zkousim kratky test v plainu:
>
> Toto je pokus
> \end
>
> TeX to prelozi v pohode do dvi, ale kdyz se chci podivat xdvi-ckem a ten
> zacne generovat fonty tak to zkonci hlaskou:

> [...]

Ja myslim, ze Vas mf proste nezna mode=ljfour (nemuze byt v plain.mf,
protoze tenkrat jeste nic takoveho nebylo). Je proto potreba najit
soubor modes.mf co nejnovejsi, definici tohoto modu z nej prevzit
(nema cenu imputovat cely modes.mf, je tam toho moc) a znovu
inicializovat plain.bas.

Mnoho usapechu preje
Karel Horak