Chyba konfigurace MF pro FreeBSD?

Zyka Vit ZYKA at vision.felk.cvut.cz
Thu Sep 4 17:17:41 CEST 1997

Zdar Jardo,

neznam sice FreeBSD, a instalaci TeXu pod Linuxem mam teprve v planu
prokouknout, ale zda se, chces generovat fonty pro MF v modu, ktery
nezna (3Dljfour). Tyto mody jsou definovany v souboru local.mf;
v DOSovem EMTEXu je v adresari \EMTEX\MFINPUT\ETC.
    Je pravda, ze tento mod neznam, zkusil bych:
lasetjet    pro laserovku 300dpi
laserjetIV                600dpi
lqlores     epson 180dpi

                                        Zdar Vitek