Q: skutecna velikost znaku v MF

Karel Horak l.209 205 HORAKK at MATH.CAS.CZ
Wed Sep 3 12:18:56 CEST 1997

> Existuje jedna cesta - vycist to z GF, kde je yapsana vyska(+-) a
> sirka (+-) bitmapy v pixelech.
>
> Jiri Osoba.

Da se to naprogramovat i v mf, nejlepe by bylo najit nekde k
tomu napsana makra B. jackowskeho & spol. Byla o nich zminka na
poslednim eurotexu a mam pocit, ze neco z jeho baliku mftoeps se
objevuje na CD distribucich. V pripade neuspechu pri hledani dejte
vedet, ja bych to nekde mel mit schovano.

Ze to musi jit, plyne snad i z toho, ze metapost samozrejme vyplivne
skutecny bounding box.

Podstata pripadneho reseni by asi mohla spocivat v tom, ze pri ka6dem
kresleni zaroven najdete min a max odpovidajici cesty a pak urcite
globalni min a max.

Zdravi a uspech preje
Karel Horak