Problem s cestinou

Stanislav Hledik hle10uf at axpsu.fpf.slu.cz
Wed Oct 29 17:37:45 CET 1997

Dobry den,

On Wed, 29 Oct 1997, Jan Pechanec wrote:
> ceske znaky - ani misto sebe nenechaly mezeru - napr. ve zdrojaku jsem mel
> "slozitost" a View mi ukazal "sloitost". Zjistil jsem jen jednu zajimavou
     Mate kodovani cestiny ve vstupnim souboru jine nez kodovani zvolene
pri generovani formatu.

> vec - kdyz si prelozim a prohlednu soubor adjust.tex, cestina je v
> poradku. Nemam poneti, cim by to mohlo byt, diky za pripadnou radu.
     Soubor adjust.tex ma diakritiku pomoci 7bitovych TeXovych sekvenci
\'a, \v{c} apod., takze se prelozi spravne.

Jsou tri moznosti:
(1)  Vstupni soubor prohnat nejakym prekodovavacim programem a nove
kodovani dusledne dodrzovat (editor CSED umoznuje pracovat s nekolika
kodovanimi), asi nejjednodussi;
(2)  vygenerovat novy format, pokud trvate na puvodnim kodovani vstupniho
souboru;
(3)  spise nouzove reseni: zkonvertovat vsechny znaky s diakritikou (>127)
na TeXove sekvence jako v adjust.tex.

                                             S. Hledik

  Dept. of Physics * Faculty of Philosophy and Science * Silesian
  University * Bezrucovo nam. 13 * 746 01  Opava * Czech Republic
  mailto://hle10uf@fpf.slu.cz * phone|fax +420-653-684234|-216948