multicols

Josef Krob jokr at mrakoplas.phil.muni.cz
Fri Oct 24 16:28:31 CEST 1997

> Tohle by se dit nemelo. Zkontrolujte si s dokumentaci baliku
> multicol, ze delate vse spravne. Pokud neni chyba u Vas, poslete
> autorum bug report.

No, bug report z toho nebude. Pricinu jsem nasel, ale nepochopil.
makro \heslo{Jmeno Prijmeni} ulozilo text do boxu a makro \jmeno tento
text pozdeji predalo pomoci \unhcopy do hlavicky a na vlastni stranku.
Pokud vynecham cestu pres box a beru vse primo z \heslo je vse v
poradku. Ale nevim proc.

Zdravi
           Josef Krob | jokr at phil.muni.cz
Katedra filosofie     | http://www.phil.muni.cz/~jokr
Filosoficka fakulta   |  Filosofie a kosmologie
Masarykova universita |  TeX ve Windows
Dept. of Philosophy   | http://www.phil.muni.cz/fil/
Faculty of Arts       |  Slovnik ceskych filosofu
Masaryk University    |  Ze zivota katedry, syllaby, ...