nemecke deleni v ceskem textu

Jan Prikryl prikryl at cg.tuwien.ac.at
Thu Oct 16 17:42:59 CEST 1997

> Date: Thu, 16 Oct 1997 17:23:35 +0200
> From: Petr Sojka <sojka at daeron.fi.muni.cz>
> Subject: Re: nemecke deleni v ceskem textu
> To: csTeX at cs.felk.cvut.cz

> Ano, k tomu ale musite mit ve format filu nahrane vzory pro nemecke
> deleni. Pak mezi nimi prepinate; existuje nekolik ruznych rozhrani,
> nejcasteji pouzivany je babel.  Detaily se doctete v dokumentaci k
> stylu german resp. germanb.

Dobra, ale cesky tex, jenz je k dispozici na vetsine UNIXU, se s
Babelem pere a tudiz v nem Babel vetsinou neni (pocesteni TeTeXu,
napriklad, ma Babel uklizeny do adresare, v nemz TeX nromalne
nehleda). Takze bez hackovani a vymyslemi, co muzu nechat a co
mam zahodit se clovek neobejde.

Ze zapisu z valne hromady CSTUGu jsem pochopil, ze CsTeX na podporu
Babelu v budoucnu prejde ... ale dela na tom nekdo?

-- JP

               Jan Prikryl <prikryl at cg.tuwien.ac.at>
         http://www.cg.tuwien.ac.at/staff/JanPrikryl.html
         Institute of Computer Graphics and Visualisation
             Vienna University of Technology, Austria