Problemy s ceskymi distribucemi TeXu (long) + CSTUG ideas

Tomas Hala thala at vszbr.cz
Fri Nov 28 11:56:15 CET 1997

Kdosi wrote:
> ... CSTUG pojmenoval urcitou konkretni
> distribuji jako CSTeX. I kdyz ma pouziti stejneho jmena pro jinou
> distribuci jiste pravni dusledky, nemame dostatecne ucinne nastroje,
> abychom tomu mohli zabranit.

Zde lze udelat jednu dobrou vec (pokud se tak jiz nestalo):
Zaregistrovat CSTeX jako ochrannou znamku.
Pouziti  ochranne znamky jinym subjektem nez je vlastnik znamky
je pak peknym pru...em pro toho, kdo to neopravnene pouzil.

Pokud by byl zajem, mohu poskytnou blizsi informace, pripadne kontakt
na cloveka, ktery tyto prace dela pro me a pro moji firmu.

Tomas Hala