Trosicku o programovani a ne o TeXu

Jiri Zelinka zelinka at math.muni.cz
Tue Nov 25 21:32:17 CET 1997

> Bylo by mozne nekde ziskat zdrojaky k tem ceskym podpurnym programkum
> jako je treba csindex, cstocs2, vlnka atp.? Docela me stve, ze chudak
> moje OS/2 porad musi vyhodit DOS box, pak ho zase potvurka mazne, aniz
> bych se stih podivat to vysypala, a jeste je vsemu mi to samozrejme
> bezi ve 286 rezimu.

V instalaci csTeXu jsou zdrojaky v adresari emtex\src. Ale asi Vas moc
nepotesim, hodne je jich v pascalu. O C verzi cstocs se tu myslim kdysi
trochu diskutovalo, takze treba se nekdo ozve. Krome toho jsou nektere
zdrojaky i na serveru cstug, staci se tam prihlasit pres www a pustit
prohledavani.

Jiri Zelinka