LaTeX

Jiri Zelinka zelinka at math.muni.cz
Tue Nov 25 12:48:39 CET 1997

> Pokud pouziji Vas vzor, presto dojde k nejake te substituci fontu, a TT
> se nezdari.
> Instalaci mam ted po radach CSTeX GURU instalovanou Olsakovou
> instalaci. Ta byla vazne docela pekna, az na 'huge' *.fmt pro htex386,
> to nejak nechtelo a hlasilo chybu nedostatku pameti (proces ji mel
> nastavenu na 16MB, tak nevim). Takze to byl jediny zadrhel, ale stejnak
> ted jedu tex386, takze by to z jeho pohledu mela byt naprosto cista
> instalace CSTeXu. ~\fonts\lj_cbas.fli opravdu obsahuje neco jako
> cstt10, ale ja se v TeXu nevyznam stale natolik, aby mi tato informace
> [...]

Jeste jednou jsem si precetl Vasi predchozi zpravu. Psal jste o chybovem
hlaseni
LaTeX Font Info:    No file IL2cmtt.fd. on input line 65.
To by znamenalo, ze nemuze najit uvedeny soubor s popisem fontu. Ja ho mam v
adresari \emtex\texinput\latex2e\cslatex. To ze se v onom adresari bude
hledat by mela zajistovat systemova promenna nastavena v autoexecu prikazem
SET TEXINPUT=%EMTEXDIR%\TEXINPUT\LATEX2E!!;%EMTEXDIR%\TEXINPUT!!
pricemz EMTEXDIR je nastaven na d:\emtex
Nejsem si jist, zda syntaxe v OS/2 je stejna (zejmena ony dva vykricniky).
Soubor lj_cbas.fli, kde jsou ulozeny fonty TeX vubec nepotrebuje, mu staci
rozmerny, ty jsou v souborech s priponou tfm. V souborech s priponou fd jsou
popisy fontu pro LaTeX2e, ale podrobnosti neznam.
Snad Vam to k necemu bude.

Jiri Zelinka