LaTeX

Leo Galambos colombo at mail.kolej.mff.cuni.cz
Mon Nov 24 14:09:49 CET 1997

On Mon, 24 Nov 1997 14:25:30 +0200, Jiri Zelinka wrote:

>Odvazil bych se tvrdit, ze nemate TeX uplne spravne nainstalovan, protoze
>tohle by fungovat melo. Ale mozna, ze by na to mohl mit vliv i tvar hlavicky
>souboru. Zkusil jsem totez co Vy s nasledujici hlavickou
>
>\documentclass{article}
>\usepackage{czech}
>
>a byl pouzit font cstt10, kdyz jsem zrusil \usepackage{czech}, pouzil se
>font cmtt10, ktery bylo potreba pri prohlizeni vygenerovat, ale vse probehlo
>OK.

Pokud pouziji Vas vzor, presto dojde k nejake te substituci fontu, a TT
se nezdari.
Instalaci mam ted po radach CSTeX GURU instalovanou Olsakovou
instalaci. Ta byla vazne docela pekna, az na 'huge' *.fmt pro htex386,
to nejak nechtelo a hlasilo chybu nedostatku pameti (proces ji mel
nastavenu na 16MB, tak nevim). Takze to byl jediny zadrhel, ale stejnak
ted jedu tex386, takze by to z jeho pohledu mela byt naprosto cista
instalace CSTeXu. ~\fonts\lj_cbas.fli opravdu obsahuje neco jako
cstt10, ale ja se v TeXu nevyznam stale natolik, aby mi tato informace
k necemu byla.

Dik,
Leo