Nastaveni TexMex

KOHUTEK IVAN kohutek at IMRNOV.felk.cvut.cz
Tue Nov 11 16:08:26 CET 1997

Zdravim,

>     Primo v TeXMeX se daji nastavit nektere promenne, jako cesty k
> formatum, vlastni exe soubory apod. Nikde jsem tam nenasel nastaveni
> promennych EMTEXDIR, TEXTFM a TEXINPUT, takze jsem je dal do autoexecu a
> vse bylo ok. Jenze v instalaci CSTeXu nektere formaty maji odlisnou
> hodnotu promenne TEXINPUT (napr. plain vs. stary LaTeX vs. novy LaTeX),
>
> cesta pri zmene na nektere formaty je reset, coz mi pripada trochu blbe

Nakolko nemam rad zasahy do 'autoexec.bat' urobil som si davkovy
subor 'tech.bat', ktory sa spusta s jednym parametrom ( 'subor.tex' )
a vysledkom je 'subor.dvi'. Vsetko je vytahane z davok z MNU systemu
pre DOS a overene experimentalne (o niektorych premennych
ani netusim, naco tam su, ale su potrebne a nejde to bez nich)

Jedina nevyhoda v TeXmeX je ta, ze to nefunguje 'na ikonku'
ani na horucu klavesu, ale musi sa to definovat ako uzivatelsky
prikaz a spustat cez menu (tych prikazov sa tam zmesti zo desat
a tak by to malo stacit aj v tomto pripade vytvorenim inych
davok alebo zmenou davky na volanie s viacerymi parametrami).

A tu je ona davka (texovski guruovia by vam pripadne mohli
poradit nejake vylepsenicka).

set MAIN=%1
set FMT=csLATEX
set EMTEXDIR=C:\PROGRA~1\TEX\EMTEX
set TEXTFM=%EMTEXDIR%\TFM!;.
set BTEXTFM=%TEXTFM%
set DVIDRVFONTS=%EMTEXDIR%\FONTS
set
TEXINPUT=%EMTEXDIR%\TEXINPUT\LATEX2E!;%EMTEXDIR%\DIST\LATEX\PACKAGES!

PATH=%EMTEXDIR%\BIN;%PATH%
%EMTEXDIR%\BIN\tex386.exe /a:.\ERRORTMP.TXT /mt65500
&C:/PROGRA~1/TEX/EMTEX/BTEXTFM/CSLATEX %MAIN%

Ivan Kohutek
Ustav materialoveho vyskumu        Institute of Materials Research
Slovenska akademia vied            Slovak Academy of Sciences
Watsonova 47                       Watsonova 47
043 53 Kosice                      043 53 Kosice
Slovensko                          Slovakia