Nastaveni TexMex

Stanislav Hledik hle10uf at axpsu.fpf.slu.cz
Tue Nov 11 13:34:30 CET 1997

Dobry den,

    Nainstaloval jsem si CSTeX (stazeny nekdy v zari) a zkousel jsem
TeXMeX (ne ze bych byl z Win95 nejak odvazany, ale nekteri kolegove to tak
chteji). Nevim si ale rady s timhle:

    Primo v TeXMeX se daji nastavit nektere promenne, jako cesty k
formatum, vlastni exe soubory apod. Nikde jsem tam nenasel nastaveni
promennych EMTEXDIR, TEXTFM a TEXINPUT, takze jsem je dal do autoexecu a
vse bylo ok. Jenze v instalaci CSTeXu nektere formaty maji odlisnou
hodnotu promenne TEXINPUT (napr. plain vs. stary LaTeX vs. novy LaTeX),
zrejme proto, aby nalezly ty spravne verze souboru (treba article.sty jsem
v nalezl tri rozstrkane po ruznych podadresarich texinput). Pri spousteni
z MNU systemu se to resi volanim davek csplain.bat,...

    Win95 ale nemohu donutit, aby se mi TEXINPUT zmenil. Takze jedina
cesta pri zmene na nektere formaty je reset, coz mi pripada trochu blbe
(nebo jsem blby ja?).

    Diky predem za kazdou radu.

                                             S. Hledik

  Dept. of Physics * Faculty of Philosophy and Science * Silesian
  University * Bezrucovo nam. 13 * 746 01  Opava * Czech Republic
  mailto://hle10uf@fpf.slu.cz * phone|fax +420-653-684234|-216948