kontraintuitivni vypis do logu

Miroslava Misakova imladris at aisa.fi.muni.cz
Mon Nov 24 17:14:47 CET 1997

Dobry den,
mam takovou poznamku: zda se mi, ze kdyz v dokumentu pouziji nekolik
prezdivek pro jeden font (rekneme

\font\arabsky=dcr10       % jeste nevim, jak tisknout arabstinu
\font\tenpoint=dcr10
\font\polovicni=dcr10     % zuzit v PS na polovinu

)

tak v logu pri vypisu kontextu okolo osklivych boxu TeX pouzije (az bych
rekla) nahodnou z techto prezdivek:

Overfull \hbox (6.43977pt too wide) in paragraph at lines 728--730
\arabsky pro-tiv-niku du- |

i v pripade, ze v onom miste dokumentu je pouzita "zcela jina".
Zda se mi to desne matouci; mnohem lepsi by bylo (kdyz uz chce pouzivat
jednotne jmeno pro jeden font) aby to treba rozexpandoval az k ,dcr10`.

Cili:

   Je to ocekavane chovani? Pokud ano, omlouvam se, ale treba si nekdo
   na tento prispevek vzpomene, az bude resit svuj ,problem-neproblem`
   pri pohledu do logu.

Mirka Misakova