Muj boj

Va'clav Studeny' studeny at ipm.cz
Thu Nov 20 09:50:29 CET 1997

S nasazenim vsech sil, duvtipu a valecne taktiky se mi povedlo prekonat
rigidni odpor prisluhovacu firmy Pidimek [Pidi M\v ek je myslim spravny
preklad toho nepekneho slova]  kteri zaneradili pocitace university
devadesatipeti okny a

dosahl jsem toho, ze mi universita koupila OS/2 v. 4 CZ a donutil laboranty,
aby je nainstalovaliv jedne pocitacove ucebne ale

Nenmam zadne zkusenosti s OS/2 v siti a nemam moc casu v te ucebne
experimentovat --- stale je tam nejaka vyuka nebo neco jeste horsiho.  Ty
pocitace jsou pospojovany draty a s temi okny tam provoovali lokalni sit.
Zajimalo by mne jestli a jak:

1] mohou pocitace s os2 komunikovat v lokalni siti se serverem, na kterem
jsou okna NT.

2) Jaky je rodil mezi softverem, OS/2, ktery udela z pocitace server a tim,
ktery udela klienta (a jestli je oboje na  jednom instalacnim CD).

3) mohou komunikovat navzajem spolu (predstavuji si to jako lokalni sit
MacIntoshu, kde ma kazdy pocitac ikonku vsech ostatnich pocitacu
zapojenychdositea lze si nmpoapristupne casti jjichdisku)