Vasiljevuv prevodnik TTF->TeX

Tomas Honzak thon6182 at ss1000.ms.mff.cuni.cz
Tue May 20 12:55:35 CEST 1997

On Mon, 19 May 1997, Ivo Jancik wrote:

> I ja se podelim o sve zkusenosti. Prvni soubor vygeneruje skoro cely,
> chybi nektere znaky, jak pise kolega -- mimo <8,w>.
> Pri pokusu o vygenerovani dalsiho fontu vygeneruje jen prazdny .pk
> a .tfm. Nepomohla mi ani zmena prevodove tabulky.
>
> Nebylo by dobre zeptat se primo autora? Tusim jsem cetl ve forwardovanem
> dopise od p. Sojky, ze je tento modul, ac demo, ``fully functionable'',
> nebo neco na ten zpusob.
>
> -Ivo-

Mailoval jsem autorovi pred tydnem, poslal mi e-mail na jakehosi pana
Kinche, ktery distribuuje vlastni TeX, ten mne odkazal na sve stranky, ale
tam byla opet jen demoverze. Takze jsem mu mailoval znova, a dneska mi
prisla odpoved, ze on sam (tedy p. Kinch) nevi o tom, ze to je demoverze.
Takze zkusim znovu napsat autorovi ;-) Budu Vas informovat.
S pozdravem

	Tomas Honzak

=           Tomas Honzak             =
=   Tomas.Honzak at st.ms.mff.cuni.cz   =