Vasiljevuv prevodnik TTF->TeX

Ivo Jancik jancik at dahlia.vszbr.cz
Mon May 19 14:41:45 CEST 1997

On Mon, 19 May 1997, Tomas Honzak wrote:

> Ja jsem si nedavno prevodnik stahl, a funguje. Nicmene (zrejme proto, ze
> to je DEMOVERZE), neprevede uplne vsechny znaky, ale jenom urcite rozmezi
> (usek ascii tabulky mezi '8' a 'w').
>
> ======================================
> =           Tomas Honzak             =
> =   Tomas.Honzak at st.ms.mff.cuni.cz   =
> =   thon6182 at ss1000.ms.mff.cuni.cz   =

I ja se podelim o sve zkusenosti. Prvni soubor vygeneruje skoro cely,
chybi nektere znaky, jak pise kolega -- mimo <8,w>.
Pri pokusu o vygenerovani dalsiho fontu vygeneruje jen prazdny .pk
a .tfm. Nepomohla mi ani zmena prevodove tabulky.

Nebylo by dobre zeptat se primo autora? Tusim jsem cetl ve forwardovanem
dopise od p. Sojky, ze je tento modul, ac demo, ``fully functionable'',
nebo neco na ten zpusob.

-Ivo-