Postscriptove fonty (was Re: cstex)

Petr Sojka sojka at daeron.fi.muni.cz
Sun May 18 15:42:41 CEST 1997

"Jan Prikryl wrote:"
: > : pribastlil jsem si do sveho teTeXu Adobea Futura prekodovane pres
: > : 8a.enc a pouziju-li je spolu s Times-Roman, ktery jiz v distribuci byl
: > : (je prekodovany pres 8r.enc), dvips vyrobi soubor, jenz je sice
: > : tisknutelny, ale na nemz si prohlizece z nejakeho duvodu vylamou zuby.
: >
: > Jake prohlizece?
:
: Vsechny, co jsem zkousel: Ghostview 4.03 (IRIX 6.2, RedHat Linux 4.1),
: Adobe XPSView (IRIX 6.2), Tailor (NeXTStep). Psledni dva jsou DPS
: programy, coz mne trochu mate. Pokazde to sleti behem nacitani kodovani
: pro Times-Roman.
:
: >  A co distiller?
:
: Zkousel jsem jen Internet Distiller, zdistiluje to, Acrobat Reader 3.0
: to PDF bez nadavek precte.
:
: > Pouzil jste pri generovani postscriptu partial downloading?
:
: Pardon, ale co znamena "partial downloading?"
Znamena to, ze aplikace (dvips) do postscriptu dava
novy font, ktery sesklada jen z tech znaku fontu, ktere byly v danem dokumentu
opravdu pouzity. Pokud je to tento pripad, zkuste castecne
vkladani fontu vypnout (byly tam v 5.58 jeste chyby, posledni verze je jiz
tusim 5.72).

: > Jakou verzi dvips mate?
:
: Hlasi se jako "This is dvipsk 5.58f Copyright 1986, 1994 Radical Eye
: Software".
:
: > Muzete zkusit na instalaci fontu fontinst, ohledne nazvoslovi
: ale "fontinst" vypada slibne. Dik za tip.
fontinst je sice pomaly, ale pro TeXisty dobre ovladatelny.
Navic umi generovat i .fd soubory pro LaTeX.

Pekny zbytek slunecnych svatku
--ps
:                Jan Prikryl <prikryl at cg.tuwien.ac.at>