Postscriptove fonty (was Re: cstex)

Jan Prikryl prikryl at cg.tuwien.ac.at
Sun May 18 15:24:48 CEST 1997

> Date: Sun, 18 May 1997 14:44:58 +0200
> From: Petr Sojka <sojka at daeron.fi.muni.cz>
> Subject: Re: cstex
> To: csTeX at cs.felk.cvut.cz

(Omlouvam se za ten Subject, uklepl jsem se s jmenem konference, s
ceskou distribuci muj problem nema pranic spolecneho.)

> : pribastlil jsem si do sveho teTeXu Adobea Futura prekodovane pres
> : 8a.enc a pouziju-li je spolu s Times-Roman, ktery jiz v distribuci byl
> : (je prekodovany pres 8r.enc), dvips vyrobi soubor, jenz je sice
> : tisknutelny, ale na nemz si prohlizece z nejakeho duvodu vylamou zuby.
>
> Jake prohlizece?

Vsechny, co jsem zkousel: Ghostview 4.03 (IRIX 6.2, RedHat Linux 4.1),
Adobe XPSView (IRIX 6.2), Tailor (NeXTStep). Psledni dva jsou DPS
programy, coz mne trochu mate. Pokazde to sleti behem nacitani kodovani
pro Times-Roman.

>  A co distiller?

Zkousel jsem jen Internet Distiller, zdistiluje to, Acrobat Reader 3.0
to PDF bez nadavek precte.

> Pouzil jste pri generovani postscriptu partial downloading?

Pardon, ale co znamena "partial downloading?"

> Jakou verzi dvips mate?

Hlasi se jako "This is dvipsk 5.58f Copyright 1986, 1994 Radical Eye
Software".

> Muzete zkusit na instalaci fontu fontinst, ohledne nazvoslovi
> Berryho fontname.

"fontname" jsem pouzil pro generovani jmen souboru, jinak asi nepomuze,
ale "fontinst" vypada slibne. Dik za tip.

-- JP

               Jan Prikryl <prikryl at cg.tuwien.ac.at>
         http://www.cg.tuwien.ac.at/staff/JanPrikryl.html
         Institute of Computer Graphics and Visualisation
             Vienna University of Technology, Austria