ins TEX

Jaromir Kuben kuben at scova.vabo.cz
Fri May 9 11:01:26 CEST 1997

> 1. Kolega ma poziadal, aby som mu nainstaloval TEX na velmi stary
>    pocitac (asi 8 rokov stary zo Slusovic - ma spolu iba 1024KB pamate).
>    TEX som nainstaloval bez problemov, problemy nastali pri prekladani
>    zdrojoveho textu - napr. uz zdrojovy text z AMS-TEXu nie je schopny
>    prelozit - hlasi problemy s pamatou). Da sa vobec TEX nainstalovat
>    na takyto stary crep?

Asi jste pouzil emtex. Podivejte se do tex.doc na ruzne verze tex.exe,
tex186.exe atd. a na moznost nastaveni paametru /mp (ve Vasi situaci
max. 65500) a pod. AMSTeX by to melo zvladnout, ale takove veci jako
AMS LaTeX nebo LaTeX2e jsou bez sance - maximalni hranice parametru
nestaci ani pro nacteni zakladniho formatu.

> 2. Ako by som urobil zapornu medzeru velkosti \smallskip?

\vskip -\smallskipamount

                            Jaromir Kuben