ins TEX

Rudo Blasko beerb at frcatel.utc.sk
Fri May 9 10:23:30 CEST 1997

1. Kolega ma poziadal, aby som mu nainstaloval TEX na velmi stary
   pocitac (asi 8 rokov stary zo Slusovic - ma spolu iba 1024KB pamate).
   TEX som nainstaloval bez problemov, problemy nastali pri prekladani
   zdrojoveho textu - napr. uz zdrojovy text z AMS-TEXu nie je schopny
   prelozit - hlasi problemy s pamatou). Da sa vobec TEX nainstalovat
   na takyto stary crep?

2. Ako by som urobil zapornu medzeru velkosti \smallskip?

   Za kazdu radu vopred dakujem.               R.Blasko