Generovanie fontov pre landscape - sorry

Hans GINZEL Hans at mail.kolej.mff.cuni.cz
Mon May 5 12:41:40 CEST 1997

Dobry den.

Jozef Hitzinger wrote:
> Zaujimalo by ma, ci v tomto pripade su potrebne rozne fonty pre portrait
> a landscape. Ak ano, to sa fonty cmr10_scaled_20000_portrait a
> cmr10_scaled_18000_landscape budu snazit ulozit do toho isteho suboru ...

Ano. Je potreba generovat fonty do dvou ruznych adresarovych stromu
(napr. Pixel.fx, Pixel.fxl), protoze jinak byste musel v nazvech
podadresaru, udavajicich zvetseni, mit udaj o x-ovem i y-ovem rozliseni.
Spoluzak zkousel pouzivat nazvy @Rx_ at Ry (viz dvidrv.doc), ale
dviovaldace hledaly spatne. E Mattes odpovedel, ze o chybe vi, ale v
blizke dobe ji nehodla opravovat.

                                Hans GIZNEL