Generovanie fontov pre landscape - sorry

Jozef Hitzinger hitzinge at sophia.dtp.fmph.uniba.sk
Mon May 5 11:46:06 CEST 1997

Ospravedlnujem sa vsetkym, co hned videli, ze pisem zvasty.

> Myslim, ze (prosim opravte ma, ak sa mylim):
> - epsonfx  je pre normalnu tlac (240x216)
>   epsonfxl je pre draft (60x60, alebo podobne)

Prepacte, zistil som, ze je toto je hlupost a je to fakt tak, ako to
napisal pan Wagner.

Ked vytlacim fontom cmr10 scaled 20000 'A' portrait, potom vygenerujem
cmr10 scaled 18000 (ako by som to chcel tlacit portrait) a tlacim to
povodne DVI v landscape, vyjde pismeno s rovnakou sirkou (nozicky Acka sa
prekryvaju), ale 1.2 krat mensou vyskou, pricom nic nehlasi ziadnu chybu.

Zaujimalo by ma, ci v tomto pripade su potrebne rozne fonty pre portrait
a landscape. Ak ano, to sa fonty cmr10_scaled_20000_portrait a
cmr10_scaled_18000_landscape budu snazit ulozit do toho isteho suboru ...

- jozzo