Star LC20: problem s dvidot ?

Zdenek Wagner - Ustav chemickych procesu AV wagner at cesnet.cz
Fri May 2 16:00:37 CEST 1997

On Fri, 2 May 1997, Jaromir Kuben wrote:

> [...]
Ja jsem kdysi davno tiskl na LC10 a zadne problemy jsem nemel. Upozornuji
vsak, ze ruzne tiskarny, zejmena jehlickove, tisknou posunute. V emtexu je
soubor adjust.dvi (snad si jmeno pamatuji dobre), ktery si musite
vytisknout. Jsou tam znacky a informace, jak daleko maji byt od kraje
papiru. To si odmerite a pak podle navodu v tomto dvi-souboru nastavite
parametry v konfiguracnim souboru tiskarny. Pak uz to vzdy bude tisknout
dobre.

> Zkuste se podivat do posledni verze emtexu na soubor emtex\data\fx.cnf
> v dvid16g1.zip. Tam je to nejak reseno, jsou tam dva mody pro 240x216DPI
> a pro landscape 216x240DPI. Generovani fontu pro landscape pak funguje.
> Treba Vam to pomuze. Samozrejme to chce i novy soubor modes.mf a vygenerovat
> bazi pro metafont.
>    Zdravi
>             Jaromir Kuben

Soubor local.mf jiz davno obsahuje mody 240x216 i 216x640, jmenuji se
epsonfx a epsonfxl. Nasel jsem fx.cnf a fx.dot, nenasel jsem odpovidajici
soubory pro landscape. Mozna jsem se jen spatne dival, ale pokud v emTeXu
skutecne nejsou, budete je muset vyrobit. V cnf-souboru to znamena
prohodit cisla u +font-resolution-x a +font-resolution-y, jako
+metafont-mode pouzit epsonfxl a zmenit cestu k PK-fontum, tj. v
+font-path a informaci o FLI radeji vyhodit. Potom programem makedot s
parametrem -d desifrujete fx.dot do lidsky citelne podoby, opravite
resolution a jine potrebne parametry (lze to delat intuitivne, skoro vse
zustane stejne) a opet s parametrem -c prelozite do binarni podoby s novym
jmenem. Tot vse, na metafont ani na MFjob nemusite vubec sahat. Pouze
nevim, jak to zaradit do MNU v CSTeXu.

                              Zdenek Wagner______/

Due to frequent problems with Windows NT Mail Server
I started to use new address: wagner at mbox.cesnet.cz

I will continue reading messages at wagner at icpf.cas.cz
if I ever receive them...