Star LC20: problem s dvidot ?

Jaromir Kuben kuben at scova.vabo.cz
Fri May 2 10:02:30 CEST 1997

> Zdravim,
>
> narazil som na neprijeny problem : dvi na obrazovke je vporiadku, ale
> ked tlacim na LC20, prve pismenka na zaciatku strany (odvrchu) niekedy
> vynecha. Niekedy zmizne cely riadok, niekedy len tie najvyssie znaky
> (prednostne diakriticke).
>
> Na prvej stranke to zaplatal \vglue 1mm, ale obcas to urobi aj na dalsich
> stranach, co sa uz riesi dost blbo.
>
> Nemate niekto podobnu skusenost prip. ideu, co s tym? Vdaka.
>
> Pouzivam emtex marec'97, csfonty dec'96
>
> - jozzo

> [...]

Zkuste se podivat do posledni verze emtexu na soubor emtex\data\fx.cnf
v dvid16g1.zip. Tam je to nejak reseno, jsou tam dva mody pro 240x216DPI
a pro landscape 216x240DPI. Generovani fontu pro landscape pak funguje.
Treba Vam to pomuze. Samozrejme to chce i novy soubor modes.mf a vygenerovat
bazi pro metafont.
   Zdravi
            Jaromir Kuben