LC problemy -- vyriesene

Jozef Hitzinger hitzinge at sophia.dtp.fmph.uniba.sk
Wed May 7 14:27:12 CEST 1997

Dakujem vsetkym, co sa ozvali na moje prosby, pomohlo to. Ak by niekoho
zaujimalo riesenie:

- Miznutie znakov z prvych riadkov zmizlo po zmenseni +top= na -24.6mm,
  (asi o 3mm) zrejme to nesmie take velke, aby bolo treba posuvat papier
spat (sa neda).

- Na tlac LANDSCAPE je treba samostatny CNF subor (a teda aj prislusny BAT)
  pricom v cnf treba: zakomentovat fx font libraries, nastavit font-files
adresar na pixel.fxl, metafont-mode na epsonfxl a pridat +landscapemode.
resolutions a font-resolutions zostavaju x=240, y=216. (Subory mozem
poslat.)

- jozzo

 <jozef.hitzinger at st.fmph.uniba.sk>
 <preffered e-mail: hitzinge at sophia.dtp.fmph.uniba.sk>
 <cs: ak nie sme na smrt pohadani, tykajte mi>