ps: 2 A5 na A4

Josef Krob jokr at mrakoplas.phil.muni.cz
Thu Mar 27 16:40:59 CET 1997

On 27 Mar 97 at 16:05, Jiri Vaculik wrote:

> Timto parametrem se snad ale meni velikost stranky? Ja vsak potrebuji
> tuto stranku otocit. Kdyz jsem pouzil parametr t landscape, tak mi to
> dosovsky ghostscrip zobrazi otocene, ale pod linuxem je to vzhuru
> nohama??? Nemuze to byt tim, ze mam 2 stranky na jedny a otoci se to
> dvakrat o 90 stupnu (doufam, ze nejsem moc naivni :-) ).
>                             Diky za kazdou odpoved
>                                                        Jira

-T297mm,210mm = landscape
-T210mm,297mm = portrait

Pouzivano s GSview (win95, ale v tom by nemel byt podstatny rozdil).

Kdyz si najdete v archivu odpovedi na muj puvodni dotaz (p. Wagner
aj.), dozvite se podrobnosti.

J.K.
           Josef Krob | jokr at phil.muni.cz
Katedra filosofie     | http://www.phil.muni.cz/~jokr
Filosoficka fakulta   |  Filosofie a kosmologie
Masarykova universita |  TeX ve Windows
Dept. of Philosophy   | http://www.phil.muni.cz/fil/
Faculty of Arts       |  Slovnik ceskych filosofu
Masaryk University    |  Ze zivota katedry, syllaby, ...