ps: 2 A5 na A4

Jiri Vaculik jira at mail.kolej.mff.cuni.cz
Thu Mar 27 16:05:12 CET 1997

> Na to jsem se tu sam nedavno ptal, povedlo se, kniha je hotova, takze
> ted uz muzu radit :-)
>
> 2. dvips32.exe -T297mm,210mm cde.dvi

Timto parametrem se snad ale meni velikost stranky? Ja vsak potrebuji
tuto stranku otocit. Kdyz jsem pouzil parametr t landscape, tak mi to
dosovsky ghostscrip zobrazi otocene, ale pod linuxem je to vzhuru
nohama??? Nemuze to byt tim, ze mam 2 stranky na jedny a otoci se to
dvakrat o 90 stupnu (doufam, ze nejsem moc naivni :-) ).
                            Diky za kazdou odpoved
                                                       Jira