Fungovani adres zminenych ve Zpravodaji 4/96 a v teto konferenci

Ondrej Koala Vacha koala at fi.muni.cz
Tue Mar 18 17:55:43 CET 1997

> [...]
> ,
> ze zhruba dva tydny budou dostatecne, bude me zde cekat odpoved, ja zajdu
> na postu a budu mit clenske nalezitosti za sebou. Pohne se neco alespon
> ted, po verejne kritice?
>
> S pozdravem
>
> V. S.
>
> P. S.  Zacatek odeslaneho dopisu (vyse zminovaneho):

> [...]
>
> Vladim=EDr Solnick=FD, =DATIA AV =C8R, Pod vod=E1renskou v=EC=BE=ED 4,
> CZ 182 08 Praha 8-Libe=F2, +420 2 6605/2364, telefax: +420 2 6884677,

Vazeny pane Solnicky,

posilam Vam svoji odpoved jeste jednou. Netusim, kde se mohla cestou
ztratit. Mohlo to byt i u me pri odesilani,
ale nestava se to. Mozna by bylo lepe prvne misto verejne kritiky
overit, zda odpoved byla skutecne odeslana cili nic.

S pozdravem

--
Ondrej Koala Vacha
Czech and Slovak TeX User Group